Neljapäev, 22. september 2016

Konverentsi viimane päev, mis kulges mul loomulikult oma ettekande pärast pabistades. Olin terve konverentsi eelviimane esineja. Vahetult enne sessiooni tekitas M mulle veel stressi, käies minuga slaidid üle, et viimased muudatused teha ning öeldes mulle täpselt kuidas ma rääkima (ikka hästi lähedal mikrofonile) ja kus seisma pean (1 meeter puldist, et ei varjaks slaide, kuid samas oleks köitvam kui lihtsalt puldi taga). Seepeale tundus, et miski minu ettekandes loomulik ei ole ning olin palju rohkem närvis kui enne.

Päris esinemine tuli mul aga imekombel hästi välja. Rääkisin rahulikult ja isegi võrdlemisi ilmekalt :), samuti vastasin küsimustele rahulikult ja kindlalt. M ütles pärast, et vabandust, et ta nii arvas, aga et ta ei uskunud, et ma seda suudan. Ja ausalt öeldes, ega ma isegi päris kindel ei olnud.

Üldse sain väga positiivset tagasisidet. Näiteks, minuga samas sessioonis olnud, veidi kogenum esineja, ütles, et see on parim esimene esinemine, mis ta on näinud :). Keegi ütles veel, et ta üritab minust õppust võtta ja vastata küsimustele nii, et mõtleb ka, mida ütleb, selle asemel, et kiirustama hakata. Ja keegi isegi märkas, et ma olin slaididel värve valinud oma kleidi värvi järgi :). Sisulise poole pealt tuli minuga hiljem rääkima “protsessikaeve isa” W, ütles, et talle meeldis mu ettekanne ja andis paar mõtet edasiseks. Veel tuli keegi Hispaaniast, kes ütles, et tegeleb sama probleemiga, kuid pole mingeid tulemusi veel saanud. Igal juhul – tundsin end selles seltskonnas nüüd veelgi enam omaks võetuna.

bpm2016

Õhtul läksime iisraellaste ja hollandlastega ühte burgerirestorani õhtust sööma. Sisenemisel anti igaühele kaart, mille numbri märkisid teenindajad iga kord üles, kui midagi tellisid. Lahkumisel pidi kaardi esitama ning pärast tasumist said uue kaardi, mis tuli ukse juures turvamehele anda, kinnitamaks, et oled tasunud. Söök oli väga maitsev ja ka üllatavalt hea hinnaga. 30 reaali eest sai suure koduse burgeri + kartulisektorid/caesari salat + kaste. Ka õlu oli külm ja mahedalt hea.

Leave a Reply

