Pühapäev, 18. september 2016

Hommikusöögi ajal jõudis kohale mu juhendaja M ja liitus minuga. Ütles, et tunneb end päris halvasti – oli saanud lennukis koha viimases reas, kus ei saanud tooli taha lasta, ning seega praktiliselt magada ei saanud. Minu pagasiseiklusest kuuldes rääkis ta loo, kuidas tal kunagi oli Austraaliast Portugali reisides pagas kohale jõudnud alles samal päeval, kui ta tagasi hakkas sõitma ning kui tagasi koju jõudis, oli pagas jälle kadunud. Mina olin aga optimistlik – lubati ju pagas selle päeva hommikul mulle kätte toimetada – ja läksin oma tuppa ootama.

Mida aga ei saabunud, oli pagas. Jälgisin ka süsteemist, staatus oli muutumatult “Delivery process initiated”, mille kohta ma eeldasin, et see on juba minu poole sõidus. Et aega parajaks teha, käisin läbi ka hotelli “rooftop terrace’ilt”, kus oli pisike basseinike ja kui hästi tahta, nägi ka veidi merd. Pärastlõunal otsustasin siiski välja minna ja endale kammi osta. Käisin ka McDonaldsist läbi ja võtsin Cheddari burgeri, juustuga friikartulite ja Guaraana-joogiga (coca-colaga segatud guaraana-mahl). Ausalt öeldes meeldib mulle välismaal olles korra mäkis käia ja proovida midagi, mida Eesti omas ei ole. Guaraana-joogis olin aga küll päris pettunud, jällegi liiga magus.

Kella 16 paiku teatas R (kolleeg Austraaliast, kes on mu hea tuttav eelmise aasta konverentsilt), et on Riosse jõudnud ning täpselt samal hetkel jõudis kohale ka mu kauaoodatud pagas (!). Läksime R-ga rannaäärsele teele jalutama. Mõnda aega sihitult edasi-tagasi käinud, seadsime sammud Ipanema ranna poole. Jõudsime Pedra do Arpoador’i (Copacabana ja Ipanema nurgale), mida mu Rio lähedalt pärit olev kontorikaaslane oli enne reisi soovitanud. Tegu oli väikse kivirahnuga, kust avanes ilus vaade Ipanema rannale. Kahjuks ei olnud me kumbki julgenud telefoni kaasa võtta, seega pilte ei saanud :(. Kastsin ka jalad korra vette, et ikka öelda saaks, et olen mõlemalt kaldalt Atlandi ookeanis käinud. Esialgu tundus, et vesi ei olegi soe, aga hetkega harjus ära – päris mõnus.

Rios hakkas juba kella 18 paiku pimedaks minema ja kuna ajavahe andis endiselt tunda (Austraaliast tulles on ju eriti hull), läksime tagasi oma hotellidesse ja magama.

Leave a Reply

